یادگیری زبان فرانسه در خانه
نوشته شده توسط : رضا جعفری

یادگیری زبان فرانسه در خانه یافتن بهترین راه برای یادگیری زبان فرانسه در خانه یا به عبارت دیگر مطالعه منابع فرانسوی به تنهایی برای دوستداران زبان فرانسه همیشه یک چالش است و نیاز به تمرین و پشتکار دارد. شاید شما از آن دسته افرادی باشید که دوست دارید زبان دیگری مانند فرانسه یاد بگیرید اما نمی خواهید زمان و هزینه زیادی را برای یادگیری آنلاین فرانسه صرف کنید.

بهترین راه برای شما استفاده از بهترین منابع برای یادگیری زبان فرانسه در خانه است. شاید شنیده باشید که فرانسوی زبان بسیار سختی است و همه نمی توانند آن را یاد بگیرند. باید بگوییم که این تفکر اشتباه است و با تمرین منظم و مستمر به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

در این مقاله چند وب سایت و اپلیکیشن را ارائه می دهیم که بهترین منابع برای یادگیری زبان فرانسه به تنهایی در خانه هستند. پس فرصت را از دست ندهید و در این مقاله با ما همراه باشید.
در سال های اخیر استفاده از وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های مختلف رشد چشمگیری داشته است. همین امر باعث شد تا از این ابزارها در عرصه آموزش استفاده شود. اگر قصد یادگیری زبان فرانسه در منزل را دارید، باید بگوییم که بهترین راه برای یادگیری زبان فرانسه در منزل، استفاده از اپلیکیشن ها و وبسایت های آموزشی است که با هدف یادگیری زبان طراحی شده اند. در زیر 10 مورد برتر را معرفی می کنیم.

1. برنامه MosaLingua
یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان فرانسه در خانه، MosaLingua است. این برنامه واژگان و گرامر فرانسوی را از طریق ترکیبی از تمرین ها و عبارات صوتی آموزش می دهد. این برنامه از تکنیک SRS برای به خاطر سپردن بهتر کلمات استفاده می کند و از روش های مختلفی برای به خاطر سپردن کلمات جدید تا زمانی که ملکه ذهن شما شوند استفاده می کند. این تکنیک گامی موثر در جهت یادگیری زبان فرانسه در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

با MosaLingua زبان فرانسه را در خانه بیاموزید
2. کاربرد Memrise
این برنامه یک راه سرگرم کننده برای یادگیری زبان ارائه می دهد. Memrise شما را سرگرم می کند و به شما در یادگیری عبارات و مفاهیم فرانسوی از طریق عبارات و تصاویر جالب و طنز کمک می کند. همچنین سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته را به کاربران ارائه می دهد.

با Memrise زبان فرانسه را در خانه یاد بگیرید
3. وب سایت Bonjour de France
وب سایت Bonjour de France یک گزینه عالی برای یادگیری زبان فرانسه در خانه است که در آن می توانید نکات بسیار کاربردی گرامر فرانسوی را دریافت کنید. سطح مهارت در این سایت A1، A2، B1، B2 و C1 است.

با Bonjour de France زبان فرانسه را در خانه یاد بگیرید
4. وب سایت فرانسوی آزمایشگاه را بیاموزید
این سایت شامل طبقه بندی کامل مفاهیم زبان فرانسه، گرامر و واژگان است و نکات و سوالات گرامری را به طور کامل و دقیق برای مبتدیان توضیح می دهد و به طور کلی گزینه بسیار مناسبی برای یادگیری زبان فرانسه در منزل می باشد.

یادگیری زبان فرانسه در خانه با Learn French Lab
5. کاربرد سنگ روزتا
Rosetta Stone راه جدیدی برای یادگیری زبان فرانسه ارائه می دهد. سازندگان این اپلیکیشن ادعا می کنند که روش آموزش زبان به گونه ای طراحی شده است که گویی شما در حال آموزش زبان مادری کودک هستید. این برنامه به طور مستقیم بر روی مهارت های یادگیری زبان در دوران کودکی افراد تمرکز می کند و بنابراین این مهارت را ملکه ذهن آنها می کند. این روش یکی از روش های اثبات شده برای یادگیری سریع فرانسه یا هر زبان خارجی دیگری است.

آموزش زبان انگلیسی با روزتا استون
6. برنامه را کاوش کنید
همانطور که از نامش پیداست، اپلیکیشن لرن یک اپلیکیشن ایرانی است که از نظر روش تدریس و کیفیت اطلاعات و مفاهیم مورد نیاز برای یادگیری زبان، همتراز با اپلیکیشن های خارجی است. این برنامه یک گزینه بسیار مناسب برای یادگیری زبان فرانسه در منزل است، زیرا شامل مجموعه کاملی از کلمات، عبارات، آهنگ ها و هر آنچه برای یادگیری زبان فرانسه نیاز دارید می باشد.

با اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه را در خانه بیاموزید
7. برنامه Dowlingo
اپلیکیشن Doulingo مانند برنامه های آموزش زبانی که معرفی کرده ایم دارای مفاهیم کاملی برای یادگیری زبان فرانسه در منزل است. این برنامه به طور مداوم تمرین ها و تست هایی را در مورد محتوای جدیدی که در برنامه یاد گرفته اید ارائه می دهد. این باعث می شود که محتوا بارها و بارها تکرار شود تا زمانی که به طور کامل بر آن مسلط شوید و به محتوای جدید بروید.

زبان فرانسه را با Duolingo یاد بگیرید
8. موقعیت La Connas
وب سایت La Connasse برای افرادی با سطح متوسط ​​یا پیشرفته زبان فرانسه مناسب است. این سایت با ارائه فایل های صوتی با کیفیت و تمرین های خوب، توانایی شما در گوش دادن به زبان فرانسه را آزمایش می کند.

دوره فشرده زبان فرانسه
9. برنامه Busuu
اپلیکیشن Busuu مانند سایر اپلیکیشن ها گزینه مناسبی برای یادگیری زبان فرانسه در منزل به حساب می آید. برنامه Busuu دارای یک ویژگی جالب است که در آن می توانید با سایر کاربرانی که در حال یادگیری زبان فرانسه در برنامه هستند تبادل نظر کنید و از یکدیگر کمک بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: